I dag har jag . . .

Jag har spenderat denna tag genom att:
 
  • Borsta tänderna vilket jag endast lärde mig att göra som rutin för några veckor sedan.
  • Titta på en långtråkig Let's Play av spelet Simulacra, bland andra YouTube-videor.
  • Ligga i sängen och stirra in i tomrummet.
  • Studera lång division som jag aldrig fick lära mig i skolan på grund av långvarig frånvaro.
  • Äta frysta nudlar gjorda i ugnen eftersom att djävulen som ska föreställa en mikrovågsugn är trasig.
  • Diskutera och klaga på den osynliga framtiden med min mamma.
  • Anmäla mig till en kurs i psykologi och låna en psykologibok.
  • Duscha.
  • Börja följa bloggen Evahle.se.
  • Äta hemlagad blomkålssoppa och dricka supergod chokladhavredryck. 
  • Spela Grand Theft Auto V.
  • Prata med min syster.
 
Jag känner mig hyfsat nöjd med det som jag har gjort i dag. Normalt sätt så brukar jag göra ännu mindre. Jag tror verkligen på att den här bloggen kan hjälpa mig. Tack till er som inte dömer mig alltför hårt!
#1 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Vad kul att du anmält dig till en kurs i psykologi och vad glad jag blir över att du börjat följa mig <3

Svar: Tack så mycket för kommentaren, Evah. Jag tycker om din blogg, trots att jag inte kommenterar särskilt mycket. Du är verkligen modig som vågar dela dina upplevelser och åsikter med världen. Ha en fantastisk dag. ^_^
koagulerad.blogg.se