Hejsan, allesammans!

Hejsan, allesammans!
 
Jag heter [censurerat] och kommer från Stockholm. Länge har jag känt att min personliga utveckling har saktat ned och stått stilla; därför har jag bestämd mig för att skapa denna blogg. Jag misstänker att om mina försök (och möjligtvis mina misslyckanden) publiceras så kommer jag att tvinga mig själv till att försöka ännu hårdare att utvecklas så att jag inte skämmer ut mig själv.
 
Mitt mål är alltså varken att tillgodose bloggåskådarens lust för skvaller och drama eller hennes vilja att studera andra människor. Denna blogg är helt och hållet för min egen skull. Den är till för att jag ska få se hur produktiv jag kan vara och att jag faktiskt går framåt i min utveckling. Självklart är du fortfarande tillåten att njuta av bloggen om du nu kan hitta någonting värdefullt i den, fast jag tvivlar ganska starkt på det.
 
Hursomhelst, tack till skaparna av blogg.se som tilllåter mig detta forum där jag kan uttrycka mig själv hur jag än vill och tack till dig som tog tid ur dag för att fokusera på någon annan en stund. Ha en trevlig dag!
 
<a href="https://www.bloglovin.com/blog/19350977/?claim=wgpskyvzsky">Follow my blog with Bloglovin</a>